efeninannesi4207 bizim hastalık sürecimiz ağırdı bunun için 11 ay yoğun bakımda kaldı , yoğun bakımda kaldığı sürede kafalı, kafsız şekilde kanüller aldık. Evde kafsız kullandı.oksijenle servise çıkardılar . Taburcu olduğunda herhangi bi destek almadı. Sadece aspire ettik. KBB ve göğüs karar verdi. 3 gün denedik bir gün gece kapattık menülü, birgün sabah, birgünde bütün gün kapattık strasyon düşmedi , kanülü çekip kapanmasını beklediler . Bizden kapanmadı