leylanisaa Doğumdan sonra regl olup sonra düzenli mi devam etti yoksa düzensizlikler oldu mu sizlerde de ?
Seydag11 leylanisaa Bende ilk kez gecen ay adet oldum. Bu ayda 10 gun gecikti. Test yapmaya korkuyorum🙄
PeekaBoo_ leylanisaa emzirme sürecinde gecikmeler olabiliyor hormonlar düzensiz olduğu için ama yine de test yaparsanız içiniz rahat eder çünkü stres oldukça da adet olamıyor insan
leylanisaa Seydag11 benim de öyle oldu düzensiz olması çok kötü tedirgin oluyor insan. Ben de korkuyordum ama yaptım mecburen beklemek daha kötü