Bugün doktor kontrolümüz vardı bexsero ve nimenrixi aynı anda yaptırabilrisin dedi ama bu önerilmiyormuş galiba.Şimdi sorum şu ben ne zaman yaptıracağım? Bugün bexsero yu vurdurdum 7 aylığız canlı aşı olduğu için semptomlar olabilir dedi ebe.Nimenrixi ne zaman yaptıracağım kafam çok karıştı