Kızlar oğlum 1 aylık bugun sağlık ocağındaki hekim tavsiyesi ile biagaia ve sab simplex aldık. Gece 4 5 gibi gazımız aşırı artıyor hiç uyumuyor. Biagaia düzenli verilmeliymiş gece 12 gibi versem olur mu illa sabah mı verilmelidir. Emzirmeden önce veya sonra fark eder mi lütfen acil cevaplarınızı bekliyorum