mdj Kızlar ogluşum için mont araştırıyorum kullandığınız memnun kaldıgınız marka varmı ve ya peluş tulumlarmı daha kullanışlı mont tulumlarmı
Zgea mdj yürüyor mu yürüyorsa ayakları çıkarılabilen su geçirmez astronot tulum iyi olur ama yürümüyorsa peluş tulum daha iyi oluyor ben geçen kış peluş giydirdim sizinle aynı aydaydı bu yıl astronot aldım
Ballilokmam11 mdj ben yurtdisindayim next astronot tulum kullandım o ay ve çok memnun kaldık içine o kadar kalın giydirmeye de gerek kalmadı sıcacık tutuyordu next turkiye satışı da var
Zgea mdj benim kullandığım peluş duruyor isterseniz bakabilirsiniz isvicreden almıştım çok kaliteli 🌸
kuzeytobaby mdj lc den bakabilirsiniz hem uygun hem de kumaşı falan güzel. Markadan ziyade içeriğine dikkat edin özellikle içinin elyaf ya da pamuk olmasına
Zgea mdj Polyester olanlar terleme yapabilir ama içi pamuk olan asla terletmiyor ve içine çok kalın giydirmek gerekmiyor
Zgea mdj markası manor gardrops hesabınız varsa mesaj atın oradan göndereyim 0zzgea adım (başındaki sıfır)
mdj kuzeytobaby baktıgım tüm markalarda polyester agırlıklıydı o yüzden marka tavsiyesi istedim benim ilk anneliğim biraz ince detaylara takılıyorum ama tecrübeli annelerden bilği almak istedim