Bunedunyakardesim ben de 5 seans gittim bir güzellik merkezine hiç memnun kalmadım ilgisizlerdi neyse hamile kaldım dondurdum diğer seansları ama tüylerim bitmişti artık neredeyse, hamilelikten beri bı jilet yapıyorum şuan 2 aylık bebeğim var ,diğer yerlerimde fark etmedim ama bikini bölgesinde bı kaç bölgede artık çıkmıyor,herkeste aynı mı olur bilmiyorum tabi