atlas1655 Bebegım premature doğdu bera testi yapılması gerekıyo Uludağ universıtesıne randevu aldık ama şehir hastanesınde yapılıyo diye duyum aldım yaptıran var mı?
Ozge_5555 atlas1655 ewt şehir hastanesinde yaptrdim testleri gecmesek bizde fakülteye gidecektik geçti üçüncüde yapılıyorsa yakınsa Uludağ fakültesi orda yaptırın
atlas1655 Ozge_5555 bize sadece uludag universitesınde yapılıyo denıldı ordan randevu aldık ama arkadaşım yazdı sadece şehirde yapılıyormuş dedi siz ne zaman yaptırdınız
Ozge_5555 atlas1655 3.ayda ama bizim normal prematüre bebekleri için napilir bilmiyorum randevu alırken de soruluyor normal mi prematüre mi diye belki bilen olur yazan olur inşallah 🙏