Hanımlar selam bebeğim prematüre doğdu doğduğunda entübe edildi yoğun bakım sürecimiz oldu. Ciğer problemi ile dünyaya geldiği için entübe edildi. Kızım hastalandığında iyileşmesi çok uzun sürüyor geçen hafta hastaydı öksürük ve burun akıntısı tam geçti dedim ve iyileştikten 1 hafta sonra tekrar öksürük başladı. 3 aylıkken hava kullanıyorduk öksürüğünden dolayı. Bunun sebebi alerjik olabilir mi? Evden dışarı çıkmıyorum hasta olacak diye ama yine oluyor hiç anlamıyorum. Markete gidiyoruz iki gün sonra hastalanıyor.