TulayGeriDon TulayGeriDon öğleden sonra çocuk doktoruna randevu aldım. Biraz önce çocuk doktorundan geldim. O da aynısını söyledi canım. Mevsimsel bi alerjisi yoksa o kadar uzun kullanım onermiyoruz dedi. Bize de zaditen i bıraktırdı
meliko04 TulayGeriDon çok teşekkür ederim valla dönüşün için de Allah razı olsun🌸🥹 bende bugün kendi doktoruyla konuştum azaltarak kes takip edelim dedi bakalım inşallah tekrarlamaz🥹🥲🙏🏾
Mirann17 meliko04 merhabalar nasıl oldu acaba süreciniz benim beneğime 6 aylık alerji dolayısı işe kullanıyorum bugün 9. Günüm suan için hala devam ediyor alerji durumu