semanrr007 zeytinyağı ile. Ve ev salçası kullanıyorum çok az.
Yada direkt tavuk suyunun içine atıyorum. Sehriyeler yumuşayana kadar pişiriyorum. O sekolde tavuk sulu çorbayı daha çok seviyor. Patlicana da 7. Aydan sonra verebilirsin demişti bizim doktor.