rimrim 4 aylik Bebeğim sanki kabızmis gibi ikiniyor kızarıyor ııı diye sesler çıkarıyor 2 3 gündür sebebi ne olabilir
Mammamiaa rimrim annesutu ya da formul mama kabız yapmaz. Gazdır o. Bende yasamistim canim. Bol masaj bacak hareketi yaptir. Her beslenme sonrasi gazini cikartirsin gecer umarim
rimrim edagzl07 karın ustu koyuyorum gazını çıkarıyor sırtını patpatliyorum çıkarıyor. Başka bir şey olabilir mi acaba kendini sıkıyor
rimrim Mammamiaa zaten kabiz değil ama sanki öyleymiş gibi nasıl tarif etsem bilemedim. Gazdan mi acaba
Mammamiaa rimrim yokyok anladım zaten. Ikınıyordu, sıkardı ve kasardı kendini bebeğim benimde ozamanlar . Hep gazdanmış :(