Kızlar ilk defa bu kış giydireceğim o yüzden pek bilgim yok 1 tog söyledim çünkü odayı ideal derecede tutmaya çalışıyoruz 22 genelde, yeterli mi sizce 1 tog sanki bana ince gibi geldi birde içine uzun kollu badi giydireceğim ama altınada bi pijama giydirmem gerekli dimi?