Valla şu an 17 aylık sanırım toplam 4 kez oldu seyrek ama kaba bir saç olduğu için kestirdik hep ,
İlk deneyim YA HAK dedik girdik savaşa Allah Bizede verdi berberede verdi imtihanı sağ çıktık şükür kaldıki halen devam benim evin altı berber o kesiyor adam nevri dönüyor 😁