Merya 4 aylık bebeğim iki gündür kakasını yapmıyor. Ondan öncede 1 gün arayla yapmıştı. Şimdi iki gün oldu. Hemen Doktora götürmeli miyim. Zeytinyağı içir dediler 1 çay kaşığı içirsem mi acaba. Yaşayan var mı
ezgioyku Merya iki gün çok normal benim kızım 4 aylıkken 8-9 gün yapmıyordu doktor yine de müdahale ettirmedi bekle yapacak dedi 10 günde yaptı anne sütü alıyorsa normalmiş
_tospikannesi Merya tek anne sütü alıyor ıse 10 güne kadar normal. Aynen zeytınyagı verebilirsin biraz
Merya Mervee55 doktorunuz mu söyledi. 4 aydır günde iki kere falan yapıyordu bu sefer böyle oldu. Acaba sütüm mü yetmiyor diye düşünmeye balamıştım
Merya _tospikannesi bir çay kaşığı verdim şimdi inşallah yapar. Gaz çıkarıyor onda sorun yok ama yapamadı kakasını
momikaa Zarifokur E sen bensin baba evinde de korkardım düdüklü de bişey pişiriliyorsa asla mutfağa girmezdim evlendim evimde iki tane düdüklü var asla kullanmıyorum 🥲
Leyla001 Merya anne sütümü içiyor sadece yoksa mamada içiyormu biberon alıyorsa içine çay kaşığı zeytinyağ koyun hemen etkisini gösterir
Merya Leyla001 yok sırf anne sütü alıyor. Sütümün yetmediğinden şüphe edip mama verecektim belki doyarda yapar diye. Ama bir çay kaşığı zeytinyağı verdim inşallah işe yarar
Yvzasmn Merya benim kızımda daha yeni 4 gün sonunda kaka yaptı 3 buçuk aylık. Zeytin yağı içirdim herkes normal dedi ve dün 4. Günün sonunda yaptı hemde ne yapmaktı 😂
Merya Leyla001 çokta uslu bi bebek sayılmaz :) sürekli göğsümde olmak istiyo. Gece bile 1 saatte bir uyanıyor. Mememe almazsam kıyamet kopuyo
Adlk Merya benim bebeğim 1 aylık kaka yapamıyor zeytinyağ ı içiriyorum iyi geliyor doktor fitil lavma veriyor zeytinyağı doğal hiç değilse