Ben il değişikligi nedeniyle gecikmistim 4. Ay asisina saglik ocagina gittigimde burnu akiyordu ona ragmen hava degisimi birsey olmaz deyip asiyi yaptilar acillik olduk cok agir geçirdi sağlık ocagiyla görüşün iyilesince yaptirin bence hasta olunca asiyi kaldiramiyorlar