Merhabalar bebeğim tam 7 aylık. Gündüz 7de kahvaltı labne avokado sonra 9da emme 11de yoğurt sonra emme 3te meyve sonra emmte 8 gibi akşam sa yatmdaan pirinçli katı bi çorba yapıp içiriyorum uyuyor. Sabaha karşı acıkıyor mama veriyordum ama 3 gecedir mamayo öğürüyor. Bu sanah denedim yine öğürdü. Hipp organic kullanıyordum mama sizce ne alayım başka. Bir de akşam tok tutan çorba ne olabilir ben yayla ve tarhana yapıorum hep sıkıldı artık.