Bebegim 6 aylık cok aglıyor uykusu var ama uyutmaya calısırken cıglık atıyor cok ağlıyor inatla.artık bi yeri mi ağrıyor diyorum.ek gıda veriyorum biliyle öyle bi kapatıyor ki yediremiyorum hiç inatla süt istiyor.kucakta bile bağırıyor.gece uyusa bile sürekli kıpırdanıyor sürekli gözüm acık uyuyamıyorum mahvoldum yoruldum bunu yaşayan var mı