lagerthaa astım hastasıyım doktorum muayenem de annemle babam içiyor istediğiniz kadar başka oda da için yinede üstünüze başınıza saçınıza o nikotin siniyor ve duş almadan geçmez o yüzden içmemenizi tavsiye ederim demişti annemle babama.
Bence sizde içmeyin bir süre daha aklınıza gelince sakız çiğneyin, su için, kahve için, draje atın ağzınıza söylemesi bana kolay hayatımda hiç sigara içmedm bilmiyorum ama çevremdekiler sigara krizi tutunca öyle yapıyordu
Eşimde içiyor ama mutfakta ve tek tük 1 paket 1 hafta gidiyor maalesef biraz bekleyip yanına geliyor bebeğim hapşırmaya baslıyor otomatikman