Merhabalar, Benim kızım 3 ay 5 günlük. Maalesef sütümde azalma olduğu için çoğunlukla mama veriyorum. Hem kendi doktorum Samet hoca hem de herkesin bildiği Osman hocanın dediği, lütfen artık çocuklarınızı gece uyandırmayın zaten onlar da uyanmak istemezler. Ta ki, açlarsa, gazı varsa bebek uyumaz. Diyeceğim o ki çok şükür şu zamana kadar mama verip bir boğulma yaşamadım. Eğer sizin bebeğiniz de açsa mama verin. Bazı anneler mamayı öcü olarak görüyor çok kırıcı