Ben yaptırdım evet, benimde bebeğimin beyin gelişimiyle alakalı riski vardı. Ön test temiz geldi, asıl sonuç gelene kadar ömrümüzden ömür gitti ama çok şükür o da normal geldi. Genetik olarak eşimde de bende de birşey çıkmadı. Şuan çokkk şükür bebeğimde gayet sağlıklı. Amniyosentezin düşüğe sebep olabilme riski 15. Haftadan sonra yapıldığında %0,6 ile %1 aralığında. Ayrıca birçok hastalığa ve doğum, hamilelik sürecindeki tedavilere ışık tutabiliyor. Benim yaptırma sebebim hem genetik açıdandı hemde tekrar hamile kalma durumum olursa gen seçimi yapabilmekti ne mutlu ki gerek kalmadı. Dilerim sizinde hiçbir teste tedaviye gerek kalmaz sağlıklı bir bebeğiniz olur malesef ki zor süreçler. Yazarken ki kadar kolay olmuyor.