Sabahtan beri kızım asla uyumadı bir oraya bir buraya atlıyor en son kaydıraktan düştü
Daha demin koştu koştu koştu en son suratıma ayağıyla vurdu durmadan ağlıyor
Neymiş cantamı alıp gidicekmiş 😳
Yemek yiyecektik yemeği aldığı gibi kafama geçirdi
Başladı ağlamaya
Eline ne geçerse camlara vuruyor
Bide ne istese beğenirsiniz anne möö ol diyor
Neyse oluyorum möö sırtıma binip saçımı cekip kişnemim bekliyor hayır bacım bu 2yaş hep mi böyle geçicek eşimle sinirden gülüyoruz 😂😂