Hazal22
[bilinmeyen] çok sevindim tekrar mutlu sona😊kesinlikle katılıyorum özellikle şu son paragrafa silikon,emzik,biberon üçlemesi.sürekli almaz yapma etme diyenlerden kendimi eksik hissettim negatif düşüncelerle doldum taştım,alan çocuğa aldırmıcak hale geldim çünkü hep koşullandım okuduklarımdan duyduklarımdan..çok şükür serbest bıraktım kendimi rahatladım..emzikte alıyor biberon da meme de(silikonla emziriyorum)
Gulyllu
Ay sonu mutlu biten bebe ile memenin kavuşması gibi bir solukta okudum cok sevindim ikinizin adına d devamı gelir inşallah 🙏
Bu arada o kadar akıcı bir yazım tarzınız var ki bol bol kitap okuduğunuz hissine kapıldım ☺️
Elifdeniz
En çok size yetersiz hissettiren o duyguya üzüldüm çünkü ben de sıfır meme ucu olan biri olarak tutturmaya çalışmanın ne olduğunu iyi biliyorum o hesaplar her daim annenin doğru tutturamadığını anlatıp durur yara oldu dersin kahverengi kısmı ver ucunu verme der mesela ama ucu zaten yok bizler mecbur her seferinde kahverengiyi de versek yara oluyor bir türlü anlamazlar artık nasıl sinirim bozulduysa bir seferinde çocuğuma sen tutamıyorsun beceremiyorsun diye sinirlendiğimi hatırlıyorum 😔 şimdi kızım sadece ucunu da tutsa asla yara olmuyor sağ memem iki buçuk ayın sonunda demekki dedikleri çok da gerçek değil aslında umarım her şey yoluna girer bebeğinizle sizin için😍😍
Gonul_celen
[bilinmeyen] benzer şeyleri hepimiz yaşıyoruz malesef benim de sütüm Doğum öncesi bile gelmişti ama nedense bi türlü emzirmeyi başaramadım ve sarılık sınırında gelip gittik derken tabi ki göğüsler doldu taştı mecbur sağdık verdim mama takviyesi derken göğüsten iyice uzaklaştık ve benm ısrar edecek vaktim halim sabrım yoktu bi de kızımı sıkmak istemiyordum. Arada sırada cok nadir emiyordu ama uzun uğraşlar sonucu şuan 24 günlüğüz ve 4 gündür beni emiyor artık zorlanmıyor her ne kdr iki göğsümü emmese de ( birinin ucu yok sadece makinayla biraz çıkardıktan sonra alıyor ) gündüz meme, gece mama sağdıgım süt meme karışık devam ediyoruz buna cok şükür diyorum 🙏🏻 Bize güç kuvvet bebeklerimize sağlık versin herşeyin üstesinden geliriz sadece biraz zamana ve sakinliğe başbaşa kalmaya ihtiyacımız var.
deletedmom4842
[bilinmeyen] Sütüm yok bebeğim emmiyor vs sorunu yaşayan anneler kendilerini kesinlikle yetersiz görmesin emzirmekle bu iş olmuyor. Emziremediği halde bebeğine emzirenden daha çok yeten anneler biliyorum. Hiç üzülmesinler. Emzirmek sabır işi gerçekten başta gelmez azalır ucu yoktur yara olur ama sabırla emzirmek çare aramak lazım her yolu deneyip yine de olmuyorsa yapacak bir şey yok elbette çabanızı takdir ettim sonu güzel olmuş inşallahta böyle devam eder emzirmek güzel şey ama emziremediği içinde üzülmemeli insan her halükarda o senin evladın her koşulda yetersin ona. Böyle çabalayan anneler görünce çok mutlu oluyorum. 🙏🏻❤️
Gonul_celen
[bilinmeyen] memebenimbebebenim💪🏻💪🏻💪🏻
Hazal22
[bilinmeyen] kesinlikle silikonu bulandan allah razı olsun😂🙏🏻 Ucu olmayan arkadaşlar denesin.kuzenimin kızı var 2yaşında hala onunla emiyo demekki çokta sorun teşkil etmiyor
NaimeYilmaz
[bilinmeyen] Aferim Masaltoşuma 😍 Annesini üzmez o 💕 Şahane olmus bir nefeste okudum 🥰
kubraege
[bilinmeyen] öncelikle kocaman bir maşallah 🧿 resmen aynı şeyleri yaşamışız benim oğlumda tam 2ay 20 günlükken birdenbire memeyi ağlayarak reddetti hala daha reddetmeye devam ediyor😞 inşallah bende sizin gibi yenerim bu meme reddini 🙏
Selinto
[bilinmeyen] Tam 2 ay mücadele verdim İnanın çok zor bir süreç sizi çok iyi anlıyorum hala da geçmedi çabalıyoruz pes edip ağladığım bir gün avm de bir kadının emzirme örtüsü ile bebeğini emzirdiğini gördüğimde çok özenmiştim resmen ağlayacak gibi oldum ve aklıma hep o manzarayı getirdim
AslanDeniz
[bilinmeyen] Harika 👏🏻👏🏻👏🏻