Kızlar 2 aydır adet olamıyorum. Korunuyoruz, hamile değilim testte yaptım her ihtimale karşı. Ama yok negatif. Zaten çift yöntem kullanıyoruz.
Kontrole gideceğim haftaya ama artık bu şişkinlik hali, gerginlik, stres dayanamıyorum. Adet olma hissi var günlerdir, migrenim tutuyor ama yok.
Adet görmek için bişey yapabilir miyim kendim?