Kakasında kan görüp alerjik zannettiğim hatta 1 ay boyunca diyet yapıp bi sonuca varamayıp üstüne kalsiyum desteği alıp yine bi sonuca varamayıp 2 hafta boyu ishal olan çocuğumun barsak enfeksiyonu olması şoku😭 şaka gibi ama gerçek arkadaşlar 2 aydır anlamaya çalışıyorux mevzuyu 2 gün önce çözdük. Bazı doktorlar o kadar baştan savma iş yapıyo ki.. bebeğim enfeksiyon kapmıştı ve doktor prebiyotk damla vermişti bende 3-4 gün kullandım iyileşti sanıp bıraktım sonra biraz iyiydi tekrar başladı yeşil kaka üstüne bi de ishal olunca alerji mi acaba dedim e üstüne bi de kakasında kan çıktı tamam dedim alerji nerdeyse her şeyi kestim sebze meyve yeşillikten başka bişey yemedim. Sonrasında alerji bölümüne gittiğimde doktor hanıma durumu anlattım ve her şeyi kesmeme rağmen ishal olması anlamsız buğdayı da kes dedi çıldırıcaktım her şey tamam ama ekmeksiz naparım… sonra poposunu kontrol etti mi çocuk doktoru dedi hayır dedim kendisi kontrol etti ve çatlak var dedi bi de gittik 5 tüp kan aldılar yavrum ağlaya ağlaya uyduu artık. Doktor krem verdi onu kullanmaya başladım. Eşzamanlı olarak diğer doktorum verdiği prebiyotikli damlaya devam ettim istikrarlı şekilde ha bir de poposunu her bez değişiminde yıkadım. Şuan arada hala huzursuzluğu var ama geçti sayılır çok şükür. Buraya yazma sebebim de eğer kakada kan görürseniz diyet yapmadan önce çatlak var mı diye baktırmayı ihmal etmeyin bazı doktorlar sırf 5dk erken işten çıkmak için hiş bi şeyi sallamıyolar… o kadar stres yaptığımı geç çocuğumun hem karın ağrısı hem de kan verme ıvır zıvır gibi işleri içimi yaktı… insan bilemiyo tabi ama yine de kendimi suçladım hep. Ha ayrıca test yaptırmamıza rağmen testte de çıkmadı enfeksiyon ya da doktor söylemedi bilemiyorumX