asafffh Evet. Ben özel bilgi hastanesine gidiyordum . Orda kuvoz yoktu , doktorum beni sehir hastanedine gönderdi acilen.
Testler yapıldı ve doğuma alındım. Gayet güzel geçti. Sezeyan oldum. Doktorlarım çok iyiydi , Allah bin kere razı olsun. Hasta bakicimda erkekti ust7me kadar örttü, bebegim benimle odaya çıktı.
Odada annem ve esim geldi. Eşim çıkmak zorunda kaldı. Sonra annem refakatçi kaldi , oranın temizlik personelindeki ablalar yardım etti bana annemle beraber giydirdiler. Hiç iğrenmediler bile. Altım üstüm kandı halbuki. Aşırı aşırı aşırı derece de. Ben bilr kendimden igrenmistim.
Şimdi 2. Çocuğum olrssa eğer, hamile olursam birgun. Ordan devam edeceğim. Ve doğumu orda yapacağım tekrardan. 🌸♥️
Her anlatisimda bol bol dua ederim onlara. Hele gece kalan hemsireler harikaydı. Sürekli ağrım olmasin diye geldiler ve bana agri kesici igne yaptılar. Onlar sayesinde çok kolay geçti.
Ama odamdaki bir görgüsüz yüzünden odamdan memnun kalamadım. Çok gürültülüydu. Sürekli birseykeri düşürüp bırbır konuşuyordu ( hemde bizim hakkımızda) şimdiki aklın olsa şikayetçi olur odami değiştiririm. Siz benim gibi qfedersiniz sqlak olmayin