sfadurmaz Merhaba ben cuma günü lazer oldum ve dede miyop vardı Adana da Akdeniz lazer de oldum. Sormak istediğin başka soru varsa sorabilirsin
sfadurmaz Operasyon esnasında ağrı olmuyor sonrasında hafif yanma batma oluyor o kadar. 700 dolara oldum ben
derya0692 Fiyatları bilmiyorum ama göz hastanesinde olmanız iyi olur. Ben dünya goz hastanesinde oldum 6 yıl oldu bir sıkıntı yasamadim