Nem ve sicaklik olcer alin odanin nemi %40-%60 olmali sicaklik 23 u gecmesin bizimde oyleydi bunlara dikkat edince bir de hergun serum fizyolojik yaptim gecti sicak burnunu kurutuyor bebeklerin bazen suyu salinda kaynatiyorum nem olsun diye ama direk burnuna tutmadim ki yuzu yanar yapmayin bana yaptirmislardi liseye falan giderken kaynar suya wicks atip cek diye sonu yuzum yanmisti 😂😂😂