efecikgnr Kızlar bebeğim 7 aylık aşırı ihtahsiz malum kalp ameliyatında geçirdik . Şimdi sorum şu ki aile hekimimiz yazdı kullanan varmı ? Sonuç aldınız mı
efecikgnr Ozooo herhangi bı sebebi yok kan tahlili de temiz . Yani mama saati resmen işkenceye döndü son 1 haftadır . Sürekli saatlerce mamayla dolaşır oldum ☹️ birde raporlu mama 3 şişe içmesi lazım 24 saatte kilo olarak geriden geliyor diye .