Gulsinemmsmsek Bizde de 16 günlükken RSV pozitif çıktı. Önce genizde hırıltı, hapşırma, burun tıkanıklığıyla başladı, doktorumuz bronşit virüsü olduğunu evde takip edeceğini söyledi. Ertesi gün kontrolde hırıltının ciğerlere indiğini ve bronşite dönüştüğünü söyledi. 10 gün hastanede yattık. Antibiyotik, hava ve aspire tedavisi uygulandı. Antibiyotik tedbir amaçlı verildi. Özellikle hava ve aspire bunun tedavisiymiş. Oksijen seviyesi de düzenli takip edildi. Başta küçücük bebek ve o kadar ilaç serum vs çok korkutucuydu ama çok şükür tedavi olup iyileştik. Çok geçmiş olsun size de, umarım bi an evvel atlatırsınız 🙏🏻