Palmiye1 Kızlar bunu 21 gün yapan var mı ? 21 gün şeker tuketmediginiz zaman gerçekten sonra aramiyor musunuz ? Bunu yaparken birde meyve de mi yenmiyor ?
[silindi] Palmiye1 bunu bende merak ediyorum. Aşşşırııı derecede şekere çikolataya düşkünüm ve ciddi anlamda kilo verdim. 21 günlük şekersiz hayatı bende çok merak ediyorum
berfgen Palmiye1 bence tamamen şekerden soyutlanmakta yanlış ama sağlıklı şeker yemek lazım azıcık meyve vs yenmeli
berfgen Palmiye1 ben daha önce şekeri tamamen çıkarmıştım hayatımdan yediğim en ufak şekerli şey bile aşırı tatlı gelirdi ama gene başladım tüketmeye eskisinden çok yiyorum kişiye bağlı bir durum sanırım bende çok isterim yememeyi
Eylulzeynep8 Palmiye1 Ben denedim daha önce sadece akşamları çayın yanında bir tane hurma yiyordum sonunda 4 kilo vermiştim ve artık şeker çikolata çok canım çekmiyor du ama bir süre sonra yine eskisi gibi oldu
Serpil09 Ben aşırı şeker tüketen biriydim şimdi kestim ama tamamen değil 1 2 kilo vermişim birde kolayı çok tuketmiyorum artık şimdi şekerli bişey içtim mi aşırı tatlı geliyor bana