cihangirgozde Oğluma peynir yapacağım ama çok gelecek yüksek ihtimalle. Buzluğa porsiyonlayıp atayım mı?
Suphiye_mila13 cihangirgozde ben koyuyorum mesela evden birkaç gün gideceğim zaman atıyorum daha sonra böreğe kullanıyorum bu kalıp peynirleri falan kaşar peynir de hemen küf olduğundan kare parçalar yapıp poşetleyip atıyorum buzluğa lazım oldukça çıkaıryorum