Kızlar merhaba. Perşembe günü emziği ucunu kestim bıraksın diye tadını beğenmedi attı hiç sormadı uyudu uyandı emzik dedi bende artık büyüdün dedim kabullendi. Akşam ateşi çıktı.ama çabuk düştü rahatladı cuma gün boyu ishali vardı sadece ateş yok. Cumartesi gündüz yine gayet iyiydi akşam arkdaşlarımuz şehir dışından geldiler 2 çocukları var küçük olanın emziği vardı onu gördü o gece yine ateşi çıktı pazar günü tüm gün gece saat 2-3 e kadar devam etti acilde serumlu düştü kanında enfeksiyon çoktı. Bugün hiç ateşi olmadıgayet iyiydi ancak dünden beri inanılmaz krize giriyor 3 saat tam olarak sakinleşmek bağırdı. Bu arada 2 yaşinda şimdi çok korkuyorum ateşli iken bişey mi oldu acaba 2 yaş krizi mi çaresiz hissediyorum