Makineye çamaşır attım bi süre sonra ses geldi alarm sesi gibi ama ilk defa böyle bi ses duydum makineden. Durmuştu çalışmıyodu içi sulu bi şekildeydi. Hafif bi koku vardı sanki yanık gibi. Baştan çalıştırdım yine bi süre sonra aynı şey oldu alarm sesi verdi ve yanık kokusu daha çoktu bu sefer. Ne oldu acaba makine 4 yıllık eski değil ama geçenlerde içine filkete kaçmıştı yani bulamadım içine bi yere kaçtı galiba ondan olabilir mi? Bi de küçük bi elyaf yastık yıkadım içinden elyaflar çıktı hep onun ektisi olur mu