sariniz13 ben ömce meyvelerden basladim daha sonra yogurt filan kendim yaptim verdim elma.olsun hadliyordum veriyodum ama haslanmis meyve sevmiyordu bende suzgecine koyup vermistim aslinda her besini vermeye calistim en cokta et ve tavuk urunlerini verirken zorlandim ben hamileligimde yiyememistim sanirim kizimda ondan dolayi yemiyo diye dusunuyorum o kadar sey tattirmama ragmen suan 2.5 yasinda sayilir yemek s3ciyor cogu seyi yemiyor 10 11 aylik iken kendi kendine yemege baslamisti elimden yemiyordu ozmnda zorlanmistim