Merhaba hanımlar, oğlum 2 ay 17 günlük uyku düzeni yok. Akşam kaçta uyursa uyusun gece 01.00 civarı uyanıyor ve tekrar asla tam anlamıyla dalmıyor. Sürekli sallıyorum beyaz gürültü ya da aspiratör sesi ile gözlerini kapıyor. Sesi kestiğim zaman ya da sallamayı bıraktığım zaman anında uyanıyor. Gündüz uykuları da çok zor kesik kesik. Sadece bebek arabasıyla dışarı çıkardığım zaman uyuyor. Bebek arabasını evde sürmeyi denedim ama dışarda ki gibi uyumuyor. Siz uyutmak için neler yapıyorsunuz? Yalnız bakıyorum ve artık dayanamıyorum. Uyku eğitimi için erken mi sizce?