kubraei2224 Kızlar kızım bir suredir evolvia ac kullanıyor bugün kakasını çok az ve sert yaptı yaparken de ağladı. Bu mama da kabız olan oldu mu ? Ve golden goat iyi bir mama mı ona geçsem mi bilemiyorum size sormak istedim ona geçersem bu sorunları yaşar mıyım
Alyaberen_ kubraei2224 evet benim bebegimde tam sizin dediğiniz GB oldu aynı mamadan galiba hipp mama deniycem bilmiyorum nasıl ama
artcmn kubraei2224 oyyy o golden goati duyunca yenidogan zamanında sutm Bi ara azaldiginda onu vermiştim, kızımın gaz sancılarının başladığı gün geliyor aklıma berbattiiii Biz bir ara aptamil prosyneo ve sonra da hipp kullandık. İkisinden de hiç rahatsız olmadi
tinna kubraei2224 mama yaparken az sulu yapın yada biraz zeytin yağı koyun mamanın içine dikkat edin çatlak ola bilir.
kubraei2224 Alyaberen_ Hipp de bize iyi gelmemişti inanın denemediğim mama kalmadı bir tek golden goat var işte o da memnun olan çok kişi varsa alıcam çünkü çok mama denedim bebeğimi yoruyorum vicdan azabı çekiyorum resmen of çok zor ya 🥺
siyahinci002 Alyaberen_ ben gibi bayağı kullandım ama benim kızım da çok gaz ve kabızlık yaptı Belki sizin Bebeğinize yarar bilmiyorum başka bir mamayı geçmek zorunda kaldık
kubraaa97 kubraei2224 ben golden goat kullanıyorum. Aşırı gaz sorunu olan kolik bir bebeşm var. Hipp combiıtic kullanıyorduk doktor tavsiyesiyle golden goata geçtik. Kaka ya da gaz sorunmuz kalmadı cok şükür. Ama bebekten bebeğe cok değişiyor
mervenrresmeer kubraei2224 kızlar hipp sma gaz kabızlık yaptı aptamil presyno kullandım kaka osuruk koku ve yeşil renk diye bıraktım 4. Kutu golden goat aşırı memnunum alabilirsiniz çoğu doktorda golden goat öneriyor içinde palm yağı yok çünkü
ArvenMom Golden goat kızıma hiç iyi gelmemişti katıla katıla içiyordu kakasını yapamıyordu sma comfort iyi geldi sadece
Zynp_m Hipp gaz yaptı biz de sonradan farkettik sma ya geçtik artık. İşteyken biberonla uyuyor o zaman veriyor evdekiler gaz sorunu kesildi
kubraei2224 kubraaa97 evet her bebeğe her mama aynı etkiyi göstermiyor deneye deneye bulacağım sanırım bende 😞 sancılı bir süreç olacak sanırım 🥹
mervenrresmeer kubraaa97 kesinlikle katılıyorum beniim oğlumda aşırı gazlı kakasını 2-3 günde bir bazen hergün düzenli yapıyor ama diğer mamalara göre bu daha iyi düzene koydu zaten gaz damlasıda kullanıyorum
mervenrresmeer kubraei2224 çok zor bi süreç bende her mamayı denedim aşırı araştırdım palm özellikle olmasın diiyor tüm doktorlar ama maalesef bebeğe de yarayan yaramayan durumuna göre belirleniyor çok zorlu bi süreç Rabbim yardımcımız olsun valla bende gooden goat aşır aşırı memnunum diyemiyorum ama oğlumda gazlı bi bebek hani ondan her bebeğe farklı tepki yapıyor mecbur araştırmaya deneme yanılma durumuna devam anneler ben hem içerk karşılaştırdım hemde hepsini kullandım ama aptamil presyno ve golden goat en çok kullandıkalrım diğerlerinden 1 kutu zor bitirdik öyle sıkıntı yarattı şuan hala golden goat kullanıyorum 5. Kutuyj alcam oğlum 4 aylık olcak daha yeni sütüm kesildi mama süt gidiyorduk ama
kubraei2224 mervenrresmeer peki gaz yaptı mı kakasını yapabiliyor mu acaba rahat bir şekilde ben bir tek golden goat almadım acaba denesem mi yavrum bugün mahvoldu o ağladı ben ağladım ilk çocuğum birde elim ayağım birbirine giriyor çok üzülüyorum 😢
monaroza88 mervenrresmeer sadece eczanelerde oluyor ama eczanede bulmak da zor olabiliyo o yüzden ben internet üzerinden alıyorum hep
bestber Bizde hipp ve aptamil kullandık asırı gaz ve kabızlık yasadık doktorumuzun önerisiyle golden goata gectik keske en basta kullansaymısız cok memnunuz gazda kabızlıkta kalmadı kilo alımı da gayet iyi