ozlemozkan mom42x ek gıdaya zaten tadımla başlanır öyle hemen öğün ve doymalık şeyler verilmez doktorunuza danışın bence bazı doktorlar bebeğin gelişimine göre 5 aylıkken başlayabiliyorlar
mom42x Bi ebeyle kalmayim diyorum doktora da gitmek lazim da bakalim teşekkür ederim yine fikrine tavsiyelerinize teşekkür ederim hanimlar 🌹