cann65 Kizlar oğlum 2 buçuk aylık aşırı gazlı.Metsil kullandım fayda etmedi agulina diye bir şurup arkadasim tavsiye etti ama bilemedim kullanananız var mı ? Bir de eczanelerde satılıyor mu