3 buçuk ayda atak mı var ne var kurban olayım yaa delirecem artık gerçekten sinirden heryerim ağrıyo yaa çocuk zaten uyumuyodu da bir haftadır hepten kaybetti uykuyu gündüz hiç bi iş yapamıyorum kucağıma alıyorum kucakta ağlıyor yatağa koyuyorum orda ağlıyor yarım saat bile uyumuyo kimse de yok yanımda delirecem ya çok bunaldım daraldim 😭😭😭ne zaman geçecek bu günler geçecek mi yada Instagram da görüyorum herkesin bebeği bi uyuyo 2_3 saat ama benim oğlum uyumuyo ya neden ya neyi eksik yapıyorum ben meme reddi de cabası niye bu kadar yetersiz beceriksiz bi anne oldum ben çok üzgünüm çok ..