Merhaba anneler 🙂
4 ay 6 günlük oğlum var. 40 gün emdi sonra emmeyi bıraktı ne yaptıysam döndüremedim memeye. Bir de çok aşırı sancılıydı sürekli gazdan hastanede açardık gözümüzü. Sağıp veriyorum o zamandan beri fakat 70 gününden sonra azalmaya başladı sütüm o zaman beri mama kullanıyoruz+anne sütü. Bebelac kullandık gaz yaptı bebelac gold kullandık gaz yaptı hipp combiotic kullandık gaz yaptı 1,5 aydır sma kullanıyoruz ama hala az da olsa gazımız var geceleri kıvranıyoruz resmen. Fakat aptamilin hiç bir çeşidini kullanmadık. Belki iyi gelirdi fakat iyi gelmezse diye korkuyorum çöp olacak sonra o mama da. Hangi çeşidini önerirsiniz oğlum gazlı ve kakasını zor yapan bir bebek ? Nolur görüp de cevap vermemezlik yapmayın tecrübelerinizi düşüncelerinizi yazın. Kafayı yemek üzereyim 😔