NatashaRomanoff Windmom hepsini yaptırdık ama onların süreleri var şu an net hatırlamıyorum doktorumuz yönlendirirdi. Hiç bir yan etkisi olmadı standart ateş haricinde. Üstte kalsın yeni yaptıran anneler daha hakimdir.
amazontuba Windmom rota aşımızı 15 gün önce yaptırdık hiç yan etki olmadı. Menenjit nimenrix olanı geçen hafta yaptırdık akşam çok hafif ateş yaptı ama yüksek değildi 38 civarı en fazla 2 kez şurup verdim ertesi gün geçti.
yagmurkokusu_ Windmom Hepsini yaptırdım bitirdik geçmiş zaman tam hatırlamıyorum bexsero galiba ateş yapmıştı. Çok aşı olduk hepsini zamanında bitirdik. Arka arkaya oldu hep.
fob Windmom Hepsini yaptırdık. Yan etki bebekten bebeğe değişiyor. Biz sadece nimenrixte ateş yaşadık. Ateşlense bile çok yükselmiyor parasetamolle düşüyor. Hepsinde ateş yaşayan da var. Hiç ateş,huzursuluk olmayan da. Rota oral sıvı olarak diğerleri enjeksiyon ile yapılıyor.
heygorl Hepsini yaptırdım. Rotada sadece huzursuzluk oldu 2. Ve 5. Aydı takvimimizde menenjitleri doktor belirliyor ayına göre bizim 7,10,13,20. Aydı
Themom_ Windmom hepsini yaptırdık bitti tüm özel aşılarımız. Rota 2 doz ilk dozu 3 ay 15 güne kadar yapılıyor 2. Dozuda 5. Ayın içerisinde yan etkisi ishal yada kabızlık olabilir demişti doktorumuz hic yan etkisi olmamıştı. Menenjit 7-9-13-16 aylarda 7-9-16 bexsero 13. Ayda nimenrix olarak yaptırdık nimenrix te hiç yan etki olmadı ama 7 ve 16. Ayda bexsero’da ateş olmuştu 8-9 saatlik bir sürede 4 saatte bir calpol ve ılık duşla kontrol altında tutmuştum