Marsila benim kızımda enfeksiyon atlattı biraz enfeksiyon var dedi doktor bogazlarida kizarik dedi ateşten gittik antibiyotik verdi kullanıyoruz hala ateş geçti ama oksurugumuz var ilk günler azdi şimdi çoğaldı balgamli oksuruyor gece felan geçmedi ıhlamur tarzı felan yapıyorum ama hiç içmiyor yemeside azaldı bu yüzden bilmiyorum bakalım yarın doktora goturucez yeniden