umyhl Nagihan hocaya gitmiştim bilgisi çok iyi sezeryan oldum sonrası çok rahattı ama çok kalabalık oluyor diğer doktorların önünde 1 2 kişi sıra varken Nagihan hoca randevu saatinizde giremiyorsunuz. O kadar yoğun olduğu için yeterince ilgilenemiyor