Merhaba anneler. Oğluma tuvalet eğitimine 2 yaşından beri uğraşıyorum korkuyor veya tutuyor diye erteledim . Şimdi 3 yaşında ve bu yıl tekrar denedim yine korkuyor klozet aparatı vs işe yaramadı . Lazımlık aldım gelmesini bekliyorum bide onunla deneyeceğim ama bir süredir kabızlık sorunu yaşıyoruz doktora götürdük lavman yapıldı bayağı taşlaşmıştı 3 gün içerisinde normalde 3 gün yapmazsa 4. Gün mutlaka yapardı takip ediyorduma ama işte kabızlık olduğunu düşününce hemen götürdük doktora ilaç verdi bi tane şurup gibi dışkıyı yumuşatıyormuş . Bide anlık çözüm için lavman yaptılar . Birkaç gün düzenli yaptı ama sonra yine yapmamaya başladı ben o şuruba devam ediyorum ama şimdi sanki kabızlık değil de kendisi canı acıyacak korkusu ile tutuyor gibi bana öyle geldi . Bir öneriniz var mı bu durumu yaşayan . Lazımlık siparişi kargoda gelecek bir de onunla deneyeceğim düzelir mi eğitimini düzenlersek düzelir mi sizce bu durum .