Kendim123 Yumurta beyazına alerjimiz var ve 1 yaş aşımız var sağlık ocağı doktor kontrolünde yaptırmamızı söyledi bu şekil yaptıran var mı korkuyorum riskli sanırsam
omerinannes104_ Bir yaş aşısı dokuz aylık aşının devamı diye biliyorum. Kızamık heralde yanlış hatırlamıyorsam
omerinannes104_ Bizde alerjik bebeğiz yumurta ve süt ürünleri. Biz dokuz aylıkken de aşı olmadık bir yaş da da olmayacaz sanırsam 🙃