Ebrarelamuhammed Kızlar 4 aylık bebeğim sesi kısılmış ağlarken herif gibi 🙈 önerebilceğiniz bişey varmı
deletedmom2200 Ebrarelamuhammed ahahaha canım ya bizimkide olmuştu merak etme 2 güne toparlıyor canım kafanı dinle hazır çığlıklar yokken 😄
Mina1 Ebrarelamuhammed benim oglumnda kisilmisti 2 gun bile surmedi duzeldi, kiyamam hicccc sesi cikmiyordu, seslerini kullanmayi bilmediklerinden oluyormus :) bana ozel bisey onermemisti doktorum