atlas1655 yok zaten tatmisti en fazla ne yiyoruzki sebzelerle etlerle yemekler yani. Patlican falan vermiyorum pisirince ayri bi yemekte oluyor. Hayir corba ona ozel ne yapacagimki corbalar bildigimiz corbalar . Yagina tuzuna falan dikkat ederem yaoiyoruz zaten kendimiz icinde. Salcasi falandir. Doktorda uygun gordu basladik. Pilavdir bulgurdur bilmem diger yemeklerdir hepsinden veririm. Tabiki oyle ahim sahim yemez yine. Azicik azicik hala. Doyumluk yemezler zaten. bastan bulamac falan yapmadim hic. Kendimiz yiyemeyiz cocuk nasil yesin 😄