Merhabalar bugün doktorum oğlumun alerjisinden dolayı zaditen damla verdi oğlum 6 aylık gözlerinde kaşıntı hali kızarıklık vs oluyor
Ama şöyle bir durum var damla uyku hali yapabiliyor diye okudum bizim çarşamba günü 6. Ay aşımız var ve tereddütte kaldım çünkü aşılar o gün ve sonraki gün ateş yapabilir ve alerji damlası de uyku hali yaparsa bu durum gece biraz problem olabilir acaba Haftasonu mu başlasam yoksa bu akşam ve yarın verip 2 gün damlaya ara versem etkisi olmaz mı