Lalaaa Kızlar 11 ay olacak ben hala korka korka temizlik yapıyorum halı sildim biraz sızlıyor sanki karnım bilmiyorum bana mı öyle geliyo dikişlere bakamazdım bile baya beni etkilemişti bişey olur mu
relaxanne Lalaaa 11 ay olmuş artık ne olacak canım saçmalama ben 1 hafta sonra ev temizliği yapmıştım 2 ay sonra hiç ameliyat olmamış gibi oldum unuttum bile yani şuan 2.5 sene geçti
prensesin_annesii Lalaaa Sen kendini dikişlerim acır dikislerim patlar fln diye korkutmussun ilk zmnlar bende öyleydim sonradan geçti aklına getirmemeye çalış dikislerini bı sure sonra dikislerine de bakabiliyorsun dikiş yerine fln da dokunabiliyirsun
Lalaaa ZeydsMom he relaxanne ben halı silince sızladı sanki ama ya da ben bütün dikkatimi oraya verdim ya bilmiyorum çok korkuttu beni doğum normal di yapamadım seseryan oldu falan daha kendime gelemedim
Lalaaa prensesin_annesii aynen öyle çünkü hiç istemedim sezeryan mecbur kaldım gelmedi bebek 41 +2 oldu yok mecbur kaldım sonra da dikişler den hayat zindan oldu bana