busra0723 Oğlum 3 aylık idrar kültürü sonucunda enfeksiyon var gözüktü, idrar sondayla alınmıştı. Doktor da Amijeksin iğne yazdı aranızda kullanan ve iyi sonuç gören var mı ?
ayyucebozt busra0723 konudan biraz bağımsız oluyor ama benim oğlumda çişini yaparken ağlıyor sürekli kusuyor ve çok huzursuz. Yarın doktora gidicez. Sondayla alırken çok ağlıyorlar mı :(
busra0723 ayyucebozt biraz ağlıyorlar tabi ama bizimki çok ağlamadı zaten jel gibi bir şey sürüp uyuşturuyorlar. Çocuktan çocuğa da değişebilir tabi. Sizin belirtilerin aynısı bizde de vardı sonuç enfeksiyon çıktı umarım şifa bulurlar kısa zamanda.
busra0723 ayyucebozt toplam 5 iğnesi var. 5 gün hastanede yatacak ya da iğne tedavisi olacak dedi biz de iğne tedavisini seçtik